Майстер-клас Плис О.В.


            Чи знаєте ви, що...
   ...Інноваційний потенціал педагога це сукупність соціокультурних і творчих характеристик особистості педагога, який виявляє готовність вдосконалювати педагогічну діяльність, наявність внутрішніх засобів та методів, здатних забезпечити цю готовність. 

От усі ці риси притаманні Плис Олені Валеріївні, вчителю початкових класів Петрівської ЗШ І-ІІІ ступенів.

 Творча, відкрита до спілкування, готова ділитись власними ідеями та досвідом:

Навчально-методичний посібник
"Секрети ефективного запамятовування інформації" містить матеріали узагальненого досвіду роботи Олени Валеріївни
____________________________________________________________________
13 КВІТНЯ 2020 РОКУ
 Майстер-клас
для вчителів початкових класів ЗЗСО району
   Дата проведення14 квітня 2020 року
   Керівник: Плис Олена Валеріївна
                     вчитель початкових класів Петрівської   ЗШ І- ІІІ ст.
Тема: Арт-педагогіка у роботі вчителя
        початкових класів.

Арт-педагогіка у роботі вчителя початкових класів. ПРЕЗЕНТАЦІЯ.
https://docs.google.com/presentation/d/1uxJ6-4VnPJtRGOkpuEukSfuYF0U5NrKxjG2nfHGJkrI/edit#slide=id.p1

Арт-педагогіка у роботі вчителя початкових класів. План майстер-класу.
https://docs.google.com/document/d/1kut2Rvd2uqUQYP_dvaT1nXQDOZs3uHK-X-Nc0e0d1lE/edit

Теоретична частина. Інформаційний дайджест. З історії педагогіки.
https://docs.google.com/document/d/11MZ6kbQzkzIy4ldOb62XqN4rlCPXWjBL4ZsGyBIw8CU/edit
Практична частина. Формування ціннісного, усвідомленого ставлення до школи у дітей засобами арт-педагогіки.
https://docs.google.com/document/d/15EczQIxM7Zbb_rhdex37Ih23pFfL3Q3UeWUKmRj5nuA/edit

"Робота із метафорою" як технологія корекції світоглядної системи ціннісних орієнтацій дітей та дорослих.
https://docs.google.com/document/d/1Etsa4hq6GhbVANagdLSmjv1iP4Vqu_8V-8B46tnezJQ/edit

18 коментарів:

  1. Дякую,Олено Валеріївно. Дуже змістовне та цікаве заняття. Використовуючи арт-педагогіку залучаємо дітей до творчості і "радісного" пізнання, завдяки чому учень ділиться своїми відчуттями,набутими знаннями через малюнки,аплікацію,гру. Що в свою чергу забезпечує гармонійний розвиток дитини

    ВідповістиВидалити
  2. Олено Валеріївно, дякую за цікаву презентацію та майстер-клас.
    Ваші заняття дуже допомогають нам в педагогічній діяльності. Обов'зково буду використовувати в своїй практиці, адже арт-педагогічні технології дозволяють екпериментувати, досліджувати, творчо мислити, створювати щось нове, а головне-не бояться помилятися.

    ВідповістиВидалити
  3. Цілком погоджуюся з думкою Олени Валеріївни, що використання засобів арт –педагогіки дійсно є дієвими як для адаптації шестирічних першокласників так і поведінки на уроці, перерві. Окремої уваги заслуговує питання використання казкотерапії у
    роботі із дітьми, що дозволяє їм пізнати свої приховані ресурси, усвідомити свою значущість
    та успішно інтегруватися у загальний соціокультурний простір.

    ВідповістиВидалити
  4. Арт-терапія допомагає нам заспокоїти збуджений стан дитини, тому цей матеріал майстер-класу допоможе кожному. Дякую за змістовні заняття.

    ВідповістиВидалити
  5. Як завжи все на високому рівні, вже скільки років відвідую заняття Олени Валеріївни і кожен раз вона мене дивую та надихає своїми творчими підходами та новинками які використовує у своїй роботі. Ну і звичайно цього разу, не дивлячись на те що це дистанційно, дуже цікаві матеріали, сподобалися матеріали "Робота із метафорою", "ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО, УСВІДОМЛЕНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ШКОЛИ У ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ АРТ-ПЕДАГОГІКИ", презентація "Арт - педагогіка у роботі вчителя початкових класів. Дякую за такий цікавий та насичений матеріал)))
    Біденко Ірина

    ВідповістиВидалити
  6. Цілком погоджуюсь з думкою Олени Валеріївни, що заняття з використанням арт-педагогіки дають дітям радість, пізнання, творчість. Особливої уваги заслуговує використання казкотерапії у роботі з дітьми. Дякую за змістовне заняття.

    ВідповістиВидалити
  7. Казки приходять до нас з самого дитинства. Ми вже звикли, що на початку життя дитини перше, що вона чує від рідних - це казка. Але дуже вдало помічено, що зараз казки-страшилки діти чують і бачать не з того віку. Повністю згодна. Потрібно не забувати, що казки про тварин, побутові вчать наших дітей спілкувнню з природою, вмінню постояти за себе, навчитися допомагати рідним і самому чогось навчитися. Тому дорослим потрібно задуматись над тим, якими ми хочемо бачити своїх дітей у майбутньому. Добрих, працьовитих, щасливих чи злих та корисливих, жорстоких. Це заняття дуже змістовне, цікаве, і дійсно веде до роздумів. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  8. Цікавий, актуальний, корисний для вчителя початкових класів матеріал.Сьогодні "лікування мистецтвом" або арт-терапія - чудова можливість для дитини "відкритися", поділитися своїми страхами та емоціями. Особисто мені до душі музична терапія, адже слухання музики(класичної, зокрема), спів, гра на музичних інструментах чи просто стукання ложкою по звичайній каструлі покращує дихання, роботу головного мозку і просто піднімає настрій. А головне, допомагає дитині виплеснути накопичені емоції. Відомо, що дуже часто заняття з використанням арт-педагогіки переростають для окремих дітей в захоплення, що є розвитком не тільки здібностей, а й талантів. Тож дякую Олені Валеріївні як професійному педагогу за матеріали, за супер-презентацію. Успіхів!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую, Олено Валеріївно, за змістовне і цікаве заняття. Адже головне, що художня творчість допомагає зрозуміти те, що словами важко пояснити та оцінити. Здоров'я Вам і творчих злетів!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Арт-педагогіка - здоров'язберігаюча технологія особистісно орієнтованого навчання та виховання. Ця методика спрямована на формування позитивної "Я-концепції" та системи ціннісних орієнтацій школяра.
    Арт-терапія допомагає дитині розкритися, підвищує її самооцінку, дає можливість самовиражатися; сприяє формуванню емоційного інтелекту та є запорукою якісної соціалізації у подальшому житті.
    Дякую за цікаво проведений час.
    Успіхів та здоров'я всім!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую Олені Валеріївні за цікаві та корисні заняття.Ар-педагогіка виходить далеко за межі традиційної мистецької освіти й покликана забезпечити гармонійний розвиток особистості молодшого школяра через художньо-творче самовираження, самопізнання та самореалізацію.дарують дітям радість пізнання, творчості. Випробувавши це почуття одного разу, дитина буде прагнути у своїх малюнках, аплікаціях, грі розповісти про те, що дізналася, побачила, і найголовніше пережила, відчула. Використовуючи на уроках елементи арт-педагогіка це сприяє розвитку професійно – творчої активності, розкриває внутрішній потенціал кожного педагога, шляхом створення умов для індивідуальної і колективної роботи, організації та проведення елементів арт-педагогіки в освітньо-виховній роботі з дітьми.

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую, Олено Валеріівно, за цікаве та змістовне заняття.Кожного разу, коли відвідую майстер- клас- пізнаю для себе щось нове та цікаве.Ось і цього разу відкрила для себе арт- педагогіку, іі значення в навчанні та вихованні школярів.ДЯКУЮ!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую, що знайшли час та "відвідали" майстер-клас. Буду дуже рада, якщо матеріали допоможуть у вашій педагогічній діяльності. На наступному занятті майстер-класу планую продовжити тему "Арт-педагогіка у роботі вчителя початкових класів". Із задоволенням поділюся своїми напрацюваннями.Бажаю всім здоров'я! Бережіть себе та своїх близьких!

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую Олені Валеріївні за цікавий матеріал та мотивацію використовувати елементи арт-педагогіки.

    ВідповістиВидалити
  15. Дякую Олені Валеріївні за цікавий матеріал. Арт-терапія – це вільна творчість, із застосуванням різних методик, прийомів, матеріалів які допомагають виплеснути свої страхи, емоції, зняти напругу, тривожність, створити власні зцілюючі символи. Дитина може не говорити або може
    не визнавати свої проблеми, але при цьому ліпити, малювати. Через малюнок, гру, танець, музику арт-терапія дає вихід внутрішнім конфліктам, допомагає зрозуміти особливі почуття і переживання, і сприяє підвищенню самооцінки, допомагає
    у розвитку творчих здібностей, уяви, набуття естетичного досвіду, практичних навичок. Дякую за цікавий матеріал. Успіхів вам.

    ВідповістиВидалити
  16. Спичка Наталія
    Вперше ознайомилася з технологією корекції світоглядної системи ціннісної орієнтації дітей та дорослих "Робота з метафорою". Дякую.Дуе змістовно та емоційно.

    ВідповістиВидалити