Семінари-практикуми

Районний семінар-практикум учителів,
які викладають «Основи здоров'я»

          27 лютого 2020 року у Петрівській ЗШ І ступеня, філії КЗ «Петрівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» відбувся районний семінар-практикум учителів, які викладають «Основи здоров'я». 
          Проблема семінару – «Формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках «Основи здоров'я».

           Завідувач філії закладу Олександр Леонідович Лівак провів тематичний огляд «Створення сучасного освітнього середовища – запорука успішної реалізації ідей Нової української школи». 
            Тетяна Юріївна Огир, заступник завідувача філії з навчально-виховної роботи, представила методичну мету семінару-практикуму та розповіла про напрацювання педагогів із зазначеної теми.
            І, оскільки в плані роботи семінару-практикуму передбачено ознайомити учасників з елементами інноваційних технологій, то продовженням заходу стала інтерактивна вправа «Дружні обіймашки», яку провела Світлана Юріївна Калінчук, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Петрівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія». Отож, роботу почали з посмішок і приємних побажань один одному.
           Методист РМК Кудряхіна О.А. розкрила питання «Використання сучасних інноваційних технологій на уроках «Основи здоров′я» як засіб формування ключових компетентностей молодших школярів». Практичну складову проблеми семінару висвітлила учитель Воронцова Лариса Володимирівна, яка ще і представила фотоколлаж з уроків у 2 класі.
            На занятті «Секрети дружби» (урок-тренінг) у 4 класі Ірина Ігорівна Гридасова з учнями вирішували досить актуальні для них проблеми –як обрати вірного друга, чим відрізняються дружні стосунки від корисливих. При цьому у дітей було право вибору – висловити думку чи просто написати та надіслати вчителеві. А найбільшою несподіванкою для усіх став відеоролик, у якому самі ж учні 4 класу розіграли кумедну та повчальну історію про дружбу. Урок цікавий, сучасний, динамічний, насичений.
               Квест-лабораторію «Скарби здоровя'» для школярів молодшої ланки  провели педагоги КЗ «Петрівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» Олена Миколаївна Рябова (педагог-організатор) та  Світлана Юріївна Калінчук, заступник директора з навчально-виховної роботи.
                І не просто квест, а справжнє театралізоване дійство з незвичайними героями – Депресією, Рахітиком, Скаженим Професором, Змієм Нікотиновичем, Жуком-притворяшкою, Водою, Мишками (ролі виконували педагоги та учні КЗ «Петрівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія»).
           Молодші школярі виконували завдання про здорове харчування, шкідливі  звички, про вітаміни, згадували номери служб екстреної допомоги. При цьому ще і виконували вправи на спритність та заповнювали «чек-лист Здорової Людини».
             Амбасадор проєкту HAPPY UKRAINE Ірина Ігорівна Гридасова (амбасадор – диво-людина, носій культури цінностей, посол проєкту – змінюється сам та змінює світ навколо  на краще) провела тренінг для колег «Визначення персональних і командних цінностей» про цінності – сімейні, вічні, духовні, національні, особисті. Ірина Ігорівна запевнила, що у кожного є потенціал. Треба тільки допомогти людині його розкрити та надихнути пройти свій шлях щастя.
              Підсумок семінару – усі учасники отримали знання та інформацію для роздумів.
               Дякуємо колегам за яскраві емоції! 
               БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!!! 




Районний семінар-практикум учителів початкових класів «Особливості використання інформаційних технологій
відповідно до концепції “Нова українська школа».

         Марафон обміну досвідом роботи вчителів початкових класів продовжується. 25 лютого 2020 року колег зустрічали в Червонокостянтинівській ЗШ І-ІІІст. директор Сергій Валентинович Сайко, заступник директора з НВР Ірина Миколаївна Катрук, педколектив, молодші школярики. 


            Початок нагадував “Ранкові зустрічі” учнів початкової школи, тільки для дорослих. Інтерактивна вправа “Релаксаційне селфі «У колі рідної мови» сприяла позитивному настрою та готовності продуктивно попрацювати.
           На уроці математики у 1 класі вчитель Супрун Віта Леонідівна продемонструвала методику компетентнісного навчання «Шість цеглинок». Результат - абсолютно усі учні працювали із зацікавленням, співпрацювали між собою.
            Учитель 2 класу Баканьова Світлана Валеріївна на уроці української мови та читання задіяла електронні освітні ресурси (програмне забезпечення від мультимедійного видавництва «Розумники»), розвивала у дітей навички співпраці та культуру командної роботи (робота в групах).
             У 3 класі (учитель Коннік Алла Миколаївна) учні досить впевнено себе почувають під час роботи з електронними освітніми ресурсами (урок української мови на тему «Загальне поняття про прикметник»). Урок динамічний. Учитель відзначає успіхи учнів та підтримує у них бажання вчитися.
              А учні 4 класу разом з педагогом Ольгою Олексіївною Алєксєйчик на уроці природознавства на тему «Які водойми є в Україні» не поступаються наявністю набутих компетентностей (у тому числі інформаційно-комунікаційних) школярикам Нової української школи.


               Теоретична частина (завідувач РМК Ошега Зоя Семенівна, методист Кудряхіна Олена Анатоліївна та педагоги району) була проведена у формі тематичного діалогу. Та все ж, найцікавіше – це інформаційні технології в дії.
               З теоретичними основами й практичними аспектами роботи з е-портфоліо ознайомив учитель інформатики Сергій Валентинович Сайко.        Алгоритм дій усі відпрацьовували під час практичної роботи.
            «У майстерні педагогів», яку «відкрили» педагоги молодшої ланки, учасники семінару-практикуму відчули себе і казкарями і майстрами «золоті руки»…
         Підсумок семінару-практикуму – очікування справдились!!!
         Шановні колеги Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ст., дякуємо за співпрацю. Успіхів вам у гарних починаннях!



Районний семінар-практикум
«Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу»

           Усім учасникам освітнього процесу важливо усвідомити, що  тільки спільними зусиллями можна досягти спільної мети.  Для цього необхідно взаємодіяти – спілкуватись, підтримувати одне одного, допомагати. Сьогодні все частіше вживається термін «педагогіка партнерства». Сутність педагогіки партнерства – співпраця педагогів, батьків і, звичайно ж, дітей - учнів.
            Теоретично все зрозуміло. А от як в повсякденному житті впроваджувати ці ідеї? Відповіді на ці питання отримали учасники (організатори роботи з батьками) районного семінару-практикуму «Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу», який відбувся 19 лютого 2020 року в Новостародубській ЗШ І-ІІІ ступенів.


            Мета семінару – використання інноваційних форм, методів та прийомів у роботі з батьками через налагодження ефективних способів і правил комунікації та взаємодії між учасниками освітнього процесу.
            Під час теоретичної частини заходу Кудряхіна О.А., методист РМК, продемонструвала тематичну презентацію «Педагогіка партнерства як основа оновленої системи особистісного розвитку учасників освітнього процесу». А заступник директора з навчально-виховної роботи Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст.     
Капінус Тетяна Володимирівна презентувала досвід закладу «Педагогіка партнерства: наша сила – у співпраці».
            У практичній частині семінару – практикуму головними учасниками стали батьки та педагоги. Інтелектуально-розважальна гра «Шалені батьки», яку підготували Лут Марина Вікторівна (класний керівник 7-Б класу) разом з батьками, не залишила байдужими нікого – підтримували, раділи, вболівали, співали і гості і господарі.


            Естафету (у прямому сенсі цього слова) прийняли Капінус Тетяна Володимирівна (заступник директора з навчально-виховної роботи), Немазана Світлана Василівна (вчитель фізичної культури) та Максімова Т.М. (голова ради школи). Вони провели разом з батьками високоінтенсивне інтервальне тренування «Здоровенькі були!» та робочу майстерню «Тимбілдінг – ресурс згуртованого колективу». Ось тут «зелене світло» інноваційним здоров'язберігаючим технологіям – фізичні навантаження чергувались з психологічними релакс-вправами, технології «тимбілдингу» з ритмічними танцювальними вправами.
           Фрагмент уроку читання «Робота з дитячою книжкою» провели у тандемі Швидка Світлана Миколаївна  (класний керівник 1-А класу) та мама учениці Адам М.І. Дітей це не здивувало - тож на уроці, як і завжди, вони жваво читали, відгадували вікторини, переглядали уривки мультиків.
            На тренінговому занятті «Безпека дітей в Інтернеті», яке до уваги присутніх представила Жукоцька Оксана Олексіївна, практичний психолог, та Капінус Тетяна Володимирівна, батьки працювали в групах. Малювали портрет дитини-користувача Інтернету, розробляли правила «Як вберегти дітей від чужого впливу». Ще довго аргументували потім свої «за» та «проти». Байдужих не було. Так і повинно бути – у дискусіях народжується істина!
          Дякуємо адміністрації, педколективу, батькам Новостародубської ЗШ І-ІІІ ст..
          Бажаємо, щоб школа і надалі була осередком співпраці та порозуміння.
           


          
             
Районний семінар – практикум
вихователів груп продовженого дня

     «Інтегроване навчання у групі продовженого дня», - саме так звучить проблема районного семінару – практикуму вихователів груп продовженого дня, який відбувся 12 лютого 2020 року в Луганській ЗШ І-ІІІ ступенів.

         Гостей семінару зустріли школярі молодшої ланки, які завзято презентували свій заклад. А практичний психолог Лисиціна Г.В. під час психологічної розминки сприяла появі позитивних емоцій та гарного настрою.
        Зміст освіти Нової української школи спрямований на формування компетентностей, потрібних для успішної самореалізації дитини в суспільстві.
Отож, теоретичну частину семінару розпочала завідувач РМК Ошега Зоя Семенівна з виступу «Інтеграція навчально-виховного процесу як чинник формування ключових компетентностей учнів в умовах ГПД».  
         Директор Луганської ЗШ І-ІІІ ступенів Козловська Олена Анатоліївна та заступник директора з НВР Залевська Наталія Олексіївна презентували систему роботи педагогів молодшої ланки та акцентували увагу на тому, що педагоги, зважаючи на вимоги часу, в освітній діяльності постійно використовують елементи інтегрованого навчання. І це дійсно сприяє розвитку пізнавального інтересу учнів.
          На занятті з елементами інтегрованого навчання «Знай свої права, дитино»
вихователь Людмила Михайлівна Дядюра переконала усіх присутніх - педагог Нової української школи повинен в освітньому процесі орієнтуватися на формування в учнів загальнолюдських цінностей, зокрема, морально-етичних -  чесність, справедливість, турбота, повага до себе та інших людей.

         Згодом естафету прийняла вчитель початкових класів, переможець ІІ туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2020», Гнучих Аліна Сергіївна, яка залучила колег до майстер-класу «Аромасерце». Змістовну та насичену програму семінару доповнили інтерактивні вправи «Кейс-кекс» (обмін досвідом) та «Фонтан емоцій».
        Учасники семінару одностайно дійшли висновку – у закладі створено всі умови для всебічного розвитку школярів Нової української школи.   
        Дякуємо дирекції, педагогам та учням за позитивні емоції та співпрацю!



Немає коментарів:

Дописати коментар