«Інтегроване навчання у групі продовженого
дня», - саме так звучить проблема районного семінару – практикуму вихователів
груп продовженого дня, який відбувся 12 лютого 2020 року в Луганській ЗШ І-ІІІ ступенів.
Гостей
семінару зустріли школярі молодшої ланки, які завзято презентували свій заклад.
А практичний психолог Лисиціна Г.В. під час психологічної розминки сприяла
появі позитивних емоцій та гарного настрою.
Зміст освіти Нової
української школи спрямований на формування компетентностей, потрібних для успішної самореалізації дитини в суспільстві.
Отож, теоретичну
частину семінару розпочала завідувач РМК Ошега Зоя Семенівна з виступу «Інтеграція
навчально-виховного процесу як чинник формування ключових компетентностей учнів
в умовах ГПД».
Директор
Луганської ЗШ І-ІІІ ступенів Козловська Олена Анатоліївна та заступник
директора з НВР Залевська Наталія Олексіївна презентували систему роботи
педагогів молодшої ланки та акцентували увагу на тому, що педагоги, зважаючи на
вимоги часу, в освітній діяльності постійно використовують елементи
інтегрованого навчання. І це дійсно сприяє розвитку пізнавального інтересу
учнів.
На занятті з елементами інтегрованого навчання
«Знай свої права, дитино»
вихователь Людмила Михайлівна Дядюра переконала усіх присутніх - педагог Нової української школи повинен в
освітньому процесі орієнтуватися на формування в учнів загальнолюдських цінностей, зокрема, морально-етичних - чесність, справедливість, турбота, повага до
себе та інших людей.
Згодом естафету прийняла
вчитель початкових класів, переможець ІІ туру всеукраїнського конкурсу «Учитель
року 2020», Гнучих Аліна Сергіївна, яка залучила колег до майстер-класу
«Аромасерце». Змістовну та насичену програму семінару доповнили інтерактивні
вправи «Кейс-кекс» (обмін досвідом) та «Фонтан емоцій».
Учасники
семінару одностайно дійшли висновку – у закладі створено всі умови для
всебічного розвитку школярів Нової української школи.
Дякуємо дирекції, педагогам та учням за
позитивні емоції та співпрацю!
Немає коментарів:
Дописати коментар