
Дійсно, арт-педагогіка – унікальна
технологія, що поєднує у собі мистецтво, навчання, життя. Адже, через малюнок,
гру, казку, музику – дитина дає вихід своїм емоціям, переживанням та отримує
досвід вирішення проблемних ситуацій.
Учасники майстер-класу долучилися до
роботи і, результат – професійний діалог, який спонукає до творчої активності,
появі нових ідей.
Педагоги аргументували необхідність
використання технологій арт-педагогіки в освітньо-виховному процесі:
«…залучаємо дітей до творчості і «радісного»
пізнання...» (Володимир Жушман);
«…пізнаємо приховані ресурси
дітей, успішно інтегруємо у соціокультурний простір…» (Тетяна Трипадуш);
«…заспокоюємо…» (Алла Петрова);
«…ціннісне, усвідомлене ставлення
до школи …» (Біденко Ірина);
«…дають дітям радість пізнання…»
(Любов Миколаївна Стрижак);
«…вчать спілкуванню з природою,
вмінню постояти за себе, допомогти рідним…» (Світлана Миколаївна Швидка);
«…допомагає «відкритися», «виплеснути»
емоції, покращує роботу головного мозку і просто піднімає настрій…» (Ольга
Алєксєйчик);
«…допомагає зрозуміти те, що
словами важко пояснити та оцінити…» (Люся Кулиба);
«…підвищує самооцінку, сприяє
формуванню емоційного інтелекту…» (Світлана Баканьова);
«…забезпечує гармонійний розвиток
особистості молодшого школяра через художньо-творче самовираження…» (Тамара
Василівна Капустинська);
«…пізнання чогось нового та
цікавого…» (Наталія Висторопська).
«…матеріали майстер-класу мотивують до використання елементів арт-педагогіки…» (Амброзяк Ірина, Кращенко Олена, Юлія, Демченко Світлана).
«…матеріали майстер-класу мотивують до використання елементів арт-педагогіки…» (Амброзяк Ірина, Кращенко Олена, Юлія, Демченко Світлана).
Отож, Олена Валеріївна Плис переконала усіх - вивчати, пізнавати, розуміти
світ на заняттях з елементами технологій арт-педагогіки набагато цікавіше!
Вдячні за цікавий, змістовний, пізнавальний захід!
Вдячні за цікавий, змістовний, пізнавальний захід!
Немає коментарів:
Дописати коментар