А прагнення досягати вершин
професійної майстерності цілком природнє.
І
як добре, коли поряд - колеги, які не
тільки вражають інтелектуальним багажем, різнобічними інтересами, а й відкриті
до спілкування!
Світлана
Миколаївна Бережна – творча, ініціативна, толерантна, компетентна, і… готова
ділитись досвідом.

Алгоритм роботи:
*Ознайомлення з темою, планом заняття
*Теоретичний блок - ЦІКАВО ЗНАТИ!
*Практичний блок - ЗАСТОСУЙ НА ПРАКТИЦІ
*Корисні посилання - ВЧИТЕЛЕВІ НА ЗАМІТКУ
Шановні слухачі (здобувачі знань), - словникова робота:
Педагогічна рефлексія — наслідок взаємодії вчителя з учнем, який полягає у зворотньому зв’язку від учня після засвоєння масиву поданої вчителем інформації...!!!
Твердження, що усі діти приходять у цей світ різними - абсолютно справедливе. І вчитель дійсно прагне, щоб учні отримали загальнонавчальні вміння і навички, оволоділи знаннями. Та слова “…розпізнати в дитині її особливі задатки, таланти, її внутрішню програму розвитку і підтримати дитину на її дорозі до життя» (досить зрозумілі), - розкриваючи сутність роботи педагога, водночас спонукають до роздумів – як багато ще потрібно прочитати, пізнати, освоїти дорослим, щоб «…дозволити кожній дитині розвинутися відповідно до її потенціалу».
ВідповістиВидалитиДякую Світлані Миколаївні за змістовні та актуальні матеріали. Розглядаються проблеми, які пов’язані з навчанням письма та читанням, наразі, це дуже необхідне питання. Цікавим є графологічний тест, за допомогою якого можна визначити риси характеру людини. Обов'язково занотую для своєї методичної скарбнички.
ВідповістиВидалитиЩиро дякую, Світлано Миколаївно, за наданий Вами такий змістовний і дуже потрібний матеріал.Поради та рекомендації щодо роботи з невстигаючими учнями дуже слушні та дієві.
ВідповістиВидалитиЗ цікавістю переглянула ваші відеоуроки.
Дякую, Світлано Миколаївно, за цікавий і корисний матеріал.
ВідповістиВидалитиАдже проблема порушень писемного мовлення в дітей актуальна не лише для логопедичної практики, а й усієї системи шкільної освіти. Обов'язково застосую графологічний текст на практиці.
Дякую Світлані Миколаївні за підібрану тему,яка дуже актуальна на сьогоднішній день.І це проблема не лише початкової школи. Ще в дитячих садках потрібно більше приділяти уваги розвитку в дітей дрібної моторики руки.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякую, багато цікавого взяла на замітку, особливо тест - він правдивий на 100%
ВідповістиВидалити