середа, 25 листопада 2020 р.

Школа педагогічного досвіду Бережної Світлани Миколаївни

    Формування позитивного мислення...  Чи можливо молодших школярів навчити позитивно мислити так, як от - навчити читати, рахувати?..

     Бережна Світлана Миколаївна, як досвідчений педагог, автор фахових статей (у деякій мірі - психолог) переконана,   що позитивне мислення - необхідна умова досягнення успіху в будь-якій діяльності - на уроках, у грі, у повсякденному спілкуванні.  

    Віртуальна відеолабораторія "Формування позитивного мислення ".

  Презентація "Формування позитивного мислення"

https://drive.google.com/file/d/1Ikp5xx0W6L7p2o1sGSWFzcywgNhpkXiQ/view?usp=sharing

Формування позитивного мислення ПЕРШОКЛАСНИКІВ на уроці математики (за програмою науково-педагогічного проєкту "ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ") "Число і цифра 2. Склад числа 2".

 Фрагменти уроку Я пізнаю світ, 1 клас, Інтелект (Бережна С.М.)  «Я – учень, я – учениця».

 Освітній простір 1 класу Нової української школи.

  Фрагмент уроку української мови, 1 клас. Інтелект (тренери проєкту) «Похила лінія»

Фрагмент уроку математики, 1 клас Інтелект (тренери проєкту) «Вправи на розвиток просторової уяви».

Фрагмент уроку математики,1 клас, Інтелект (тренери проєкту) «Методика роботи над задачами».

        ...Якщо вчитель став другом дитини і якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло...

                                                                  Василь Сухомлинський  


8 коментарів:

  1. Згодна з позицією Світлани Миколаївни щодо ролі вчителя у формуванні позитивного світосприйняття дитиною. І, дійсно, замало тільки говорити про категорії вчинків -"погано", "добре". Наведу рядки із презентації: "...слід дитині пояснювати значення позитивного способу життя та вчити приймати й отримувати максимальну користь із того,що вони вже мають..." (дорослих теж спонукають замислитись щодо справжніх життєвих цінностей). А на уроках Світлани Миколаївни - атмосфера повного взаєморозуміння, співпраці та позитиву! Ось і реалізація "концептуальних засад" НУШ - кожен учень відчуває себе успішним!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую Світлані Миколаївні за цікаві та змістовні уроки. На її заняттях дізнаюся завжди багато нового та креативного. Щодо теми відеолабораторії, то на мою думку, за допомогою позитивного мислення кожен учитель та його вихованці зможуть стати на шлях оптимізму, реалізації свого прихованого безмежного потенціалу, духовного оздоровлення себе, суспільства. Мислити позитивно - перший крок, щоб стати позитивним. Позитивні ж люди створюють позитивне, успішне, а отже, продуктивне, демократичне, розвинене суспільство. На мою думку, в такий важкий час соціальної та економічної нестабільності, посилення віри людей в себе, в свої можливості в щасливе майбутне найголовніше завдання сьогодення.

    ВідповістиВидалити
  3. Цікавий та корисний матеріал! Світлана Миколаївна чітко висвітлила тему позитивного мислення молодших школярів, адже позитивно мислити в навчанні - це великий крок до успіху, позитивно налаштовані діти - це вмотивовані учні.

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже цікава ідея-навчати дітей позитивно мислити. Адже відомо, що позитивно мислять люди- оптимісти. Люди які впевнені, що все буде добре, що всі негаразди закінчаться, а труднощі подолаються. Впевненість у щасливому майбутньому, впевненість у тому, що ти комусь потрібний, надає людині сили.Така впевненість потрібна і нам дорослим, а дітям особливо.
    Дякую Світлані Миколаївні
    за її працю, за творчі ідеї.
    Мислимо позитивно. Нам це потрібно.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую за гарні, змістовні фрагменти уроків. Світлана Миколаївна обрала актуальну тему. Своєю діяльністю, методами і формами створює ситуацію успіху, радості, розвитку, мислення для кожного учня. Позитивний учитель створює позитивне.

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую Світлані Миколаївні за сучасні, дуже цікаві, насичені фрагменти уроків! Навчальний матеріал охоплює різноманий та широкий спектр питань, але викладений у настільки чіткій та логічній послідовності, що легко рузуміється та засвоюється. Одразу видно, що дітям цікаво навчатися, вони роблять це з задоволенням, це при тому, що програма досить складна - обсяг знань величезний.

    ВідповістиВидалити