Як допомогти кожній дитині відчути свою успішність, розкрити творчий потенціал, інтелектуальну спроможність, ...
Саме методи арт-педагогіки дають можливість залучати учнів до спілкування, спонукають створювати щось нове, при цьому - не боятись помилитися.
Саме методи арт-педагогіки дають можливість залучати учнів до спілкування, спонукають створювати щось нове, при цьому - не боятись помилитися.
Тож, шановні колеги:
- чи має місце у вашій практиці зазначена технологія?
- які з видів арт-педагогіки, на вашу думку, є досить ефективними?
Запрошуємо до участі у майстер-класі. Чекаємо на коментарі, пропозиції, аргументи!
https://okydrahina.blogspot.com/p/blog-page_15.html
для вчителів початкових класів ЗЗСО району
Дата проведення: 14 квітня 2020 року
Керівник: Плис Олена Валеріївна,
вчитель початкових класів Петрівської ЗШ І- ІІІ ст.
вчитель початкових класів Петрівської ЗШ І- ІІІ ст.
Тема: Арт-педагогіка
у роботі вчителя початкових класів.
у роботі вчителя початкових класів.
Мета:
- Розширити та систематизувати
знання педагогічних працівників: щодо оздоровчого, розвиваючого і
корекційного значення арт-педагогіки; організації та проведення
елементів арт-педагогіки в освітньо-виховній роботі з дітьми.
- Формувати: практичні
вміння та навички застосування у своїй педагогічній практиці різних видів
арт-педагогіки впродовж дня; навички колективної діяльності у
виробленні рішень.
- Сприяти розвитку професійно – творчої активності, розкриття внутрішнього потенціалу кожного педагога, шляхом створення умов для індивідуальної і колективної роботи.
План проведення
І. Теоретична частина
1.Інформаційний дайджест. З історії арт - педагогіки.
2.Методичне меню. Казкотерапія та її місце у сучасному освітньому просторі.
ІІ. Практична частина
1. Формування ціннісного, усвідомленого ставлення до школи у
дітей засобами арт-педагогіки.
2. «Робота із метафорою» як технологія корекції світоглядної
системи ціннісних орієнтацій дітей та дорослих.
Арт-педагогіка у роботі вчителя початкових класів. ПРЕЗЕНТАЦІЯ.
https://docs.google.com/presentation/d/1uxJ6-4VnPJtRGOkpuEukSfuYF0U5NrKxjG2nfHGJkrI/edit#slide=id.p1
Арт-педагогіка у роботі вчителя початкових класів. План майстер-класу.
https://docs.google.com/document/d/1kut2Rvd2uqUQYP_dvaT1nXQDOZs3uHK-X-Nc0e0d1lE/edit
Теоретична частина. Інформаційний дайджест. З історії педагогіки.
https://docs.google.com/document/d/11MZ6kbQzkzIy4ldOb62XqN4rlCPXWjBL4ZsGyBIw8CU/edit
Практична частина. Формування ціннісного, усвідомленого ставлення до школи у дітей засобами арт-педагогіки.
https://docs.google.com/document/d/15EczQIxM7Zbb_rhdex37Ih23pFfL3Q3UeWUKmRj5nuA/edit
"Робота із метафорою" як технологія корекції світоглядної системи ціннісних орієнтацій дітей та дорослих.
https://docs.google.com/document/d/1Etsa4hq6GhbVANagdLSmjv1iP4Vqu_8V-8B46tnezJQ/edit
https://docs.google.com/presentation/d/1uxJ6-4VnPJtRGOkpuEukSfuYF0U5NrKxjG2nfHGJkrI/edit#slide=id.p1
Арт-педагогіка у роботі вчителя початкових класів. План майстер-класу.
https://docs.google.com/document/d/1kut2Rvd2uqUQYP_dvaT1nXQDOZs3uHK-X-Nc0e0d1lE/edit
Теоретична частина. Інформаційний дайджест. З історії педагогіки.
https://docs.google.com/document/d/11MZ6kbQzkzIy4ldOb62XqN4rlCPXWjBL4ZsGyBIw8CU/edit
https://docs.google.com/document/d/15EczQIxM7Zbb_rhdex37Ih23pFfL3Q3UeWUKmRj5nuA/edit
"Робота із метафорою" як технологія корекції світоглядної системи ціннісних орієнтацій дітей та дорослих.
https://docs.google.com/document/d/1Etsa4hq6GhbVANagdLSmjv1iP4Vqu_8V-8B46tnezJQ/edit
Дякую Плис Олені Валеріївні за підібраний цікавий, доступний матеріал.Обов'язково скористаюся елементами арт-педагогіки в освітньо-виховній роботі з дітьми.
ВідповістиВидалитиДякую Олені Валеріївні за цікавий матеріал та мотивацію використовувати елементи арт- педагогіки.
ВідповістиВидалитиДякую за цікавий, захоплюючий матеріал. Обов'язково скористаюся в роботі з дітьми.
ВідповістиВидалитиАмброзякІІ. Іскрівська ЗШ-І-ІІІст.
ВідповістиВидалитиДякую, Олено Валеріївно за наданий такий цікавий та корисний матеріал.Обов'язково буду використовувати у своїй роботі.